joi, 4 octombrie 2007

Toboganul Groazei

Dimineata devreme.

Rau.

Casa se invarte.

Privesc cu un sfert de ochi stang ceasul de la capatai…4,53.

Ma tarasc ca un vierme pana la vasul de toaleta si stau fata in fata cu ce am bagat in mine ieri.

A mea sforaie linistita in pat. Imi amintesc vag crampeie din discutia noastra de aseara (monologul meu de om beat atotstiutor).

Barbatii se imbata mereu ca porcii. Femeile lor sunt din ce in ce mai dezamagite. Probabil totul a inceput cand Adam a horarit sa nu mai muste din mar ci sa il macereze si distileze pana la 40 de grade. Traiasca chimia empirica.

Acum 3 zile mi-am hotarit ca nu mai pun pe limba picatura de alcool.

Acum doua zile am rectificat”Cu exceptia zilelor de duminica”.

Acum o zi (adica ieri,miercuri) am baut 6 beri una dupa alta fara sa le simt macar gustul de aluminiu coclit.

Si iata-ma iar ajuns cu capul in acelasi punct de plecare:vasul de toaleta.

Punct si de la capat.

Un comentariu:

Ursu spunea...

Hahahaha! Datorita tie am aflat cand si cum a inceput omul sa distileze alcool. Dar sa stii de la mine ca problemele nu se pot ineca in el.Am incercat si eu dar nu functioneaza .Pur si simplu plutesc numai dar de inecat ioc :D