luni, 8 octombrie 2007

Orgasme Fasaite

Zilele trecute discutam pe messenger cu o cunostiinta intamplatoare .
Nu stiu de ce naiba am ajuns sa discutam despre ultima ei partida sexuala , dar la un moment dat am intrebat-o ,mai in gluma , mai in serios , daca la finalul imperecherii ei a avut bunul simt sa simuleze un orgasm politicos,ca sa aiba si prietenul ei o bucurie.
La care ea mi-a raspuns:”Desigur , am avut grija sa suspin nitel la final ,ca sa aiba impresia ca ne-am terminat amindoi deodata.”
Lasand deoparte cunostinta mea internautica (o tipa oarecare de vreo 24-25 de ani) ,dupa incheierea discutiei , mi-a ramas in minte,sacaitoare, intrebarea :De ce simuleaza uneori (adesea… ) femeile?
Raspunsurile pe care mi le-am furnizat chinuindu-mi nitel sinapsele arata cam asa :

1. Din atasament sentimental fata de partener (Sa aiba si el o bucurie , daca tot s-a muncit atata , dragul de el.)

2. Ca sa termine odata mai repede (“Si sa ma lase dracului in pace odata.A naibii obsedat, iar l-au apucat poftele.”)

3. Ca sa nu ii vina ideia sa mearga la alta (Care,eventual ,geme mai languros.)

4. Ca sa isi exerseze inca odata capacitatea de a-l manipula pe bou( “Io-te ce tare sunt…imi mananca din palma …lol”)
Lasand deoparte intrebarea”De ce simuleaza femeile?” se naste o alta : “Cand nu simuleaza femeile?”
Aici e ceva mai dificil de dat un raspuns.
La urma urmei…cui , Doamne iarta-ma , ii pasa?

Un comentariu:

Ursu spunea...

Casatoria e o institutie minunata ! Dar cine dracu vrea sa traiasca intr-o institutie :D